wtorek, 15 grudnia 2015

Niemiecka piechota WWI

  Już całkiem dawno kupiłem zestaw HaT'a "WWI German Infantry". Po prostu miałem ochotę na coś bardziej z nowoczesnych czasów. Tak też wybrałem pierwszy lepszy zestaw- bardzo spodobało mi się niewielkie pudełko, po prostu lubię takie. Zestaw zawiera osiem póz- dwie klęczące, trzy stojące "zwykłe", czyli z pola walki, dowódcy i biegnąca. Chyba właśnie jest to największy minus tych figurek, a ja dopiero przymierzam się do konwersji, więc żadnych zmian nie poczyniłem. Figurek łącznie jest 48. Plastik, jak to u HaT'a, jest miękki, ponadto jest trochę nadlewek. Szczegóły są niezłe. Zestaw ów, mimo tych wszystkich minusów, przypadł mi do gustu (przez pewien czas uważałem HaT za najlepszą firmę figurkową). Spory problem niestety miałem (i mam) z doborem koloru do mundurów. 





Tak wyglądałaby pocztówka z wakacji amerykańskiego żołnierza, gdyby były kolorowe zdjęcia w pierwszej połowie XXw. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz